No 5.līdz 9.septembrim Talsu novada fonds piedalījās starptautiskās apmācībās “Promote Yourself 2” Lietuvā, kas dalībniekiem no visas Eiropas bija kā iedvesmas avots turpmākajam darbam un reizē arī kā atgādinājums, ka projektu sapņus līdz realitātei var aizvest tikai pareiza plānošana.
DEOR ir četru burtu kombinācija, kas sākotnēji biedē gandrīz visus “Erasmus+” projektu rakstītājus. Aiz tās slēpjas angļu valodas vārdi “Dissemination and Exploitation of the Results” jeb termini “redzamība” un “rezultātu izmantošana un izplatīšana”. Projektu pieteikumu anketās tiem ir ļoti liela nozīme, lai rezultātā labās projektu realizētās idejas nepaliktu vien kā dokumentu mapīte plauktā, bet tās patiešām sasniegtu pareizos cilvēkus un sabiedrību. Tāpēc DEOR aktivitāšu sagatavošana un realizēšana ir īpaša māksla, ko 29 apmācību dalībnieki apguva piecu dienu laikā.
Starptautiskās apmācības “Promote Yourself 2” bija turpinājums apmācību kursam, kas notika Slovēnijā pērnā gada nogalē. Tajās Talsu novada fonds ne tikai ieguva jaunas zināšanas, bet arī atrada partneri stratēģiskās partnerības projektam “I believe in GOOD”. Tā rakstīšanā soli pa solim izmantojot dotos ekspertu padomus, fondam arī izdevās uzrakstīt projektu, kas ieguva “Erasmus+” finansējumu. Septembrī Lietuvā satikās gan dalībnieki no iepriekšējā apmācību posma, gan jauni interesenti, lai vēlreiz pārskatītu savus publicitātes aktivitāšu plānus un iepazītos ar tiešsaistes sociālo tīklu rīkiem, ar kuriem izplatīt projektu rezultātus. “Videoscribe”, “Canvas”, infografikas, Facebook.com reklāmas un citi instrumenti teorētiski ikvienam ir zināmi, taču ikdienas darbā līdz šim nepielietoti. Tāpēc apmācības bija kā stimuls ne tikai domāt, bet arī strādāt radošāk, un sapņojot atcerēties, ka reizēm vērts nostāties arī ar abām kājām uz zemes un stratēģiski izplānot labāko komunikācijas plānu. “Projekta rezultātu identificēšana, dokumentēšana un komunicēšana bieži ir izaicinājums – taču ar stratēģisku plānu un radošumu viss ir iespējams!” tā vienojās apmācību dalībnieki.